MelisT ilk dozumu kızım 45 günlükten vuruldum ben de kırkımın çıkmasını bekledim 😊 ilk dozda hiçbir şey olmadı çok çok hafif kol hassasiyeti yaptı. 2. Dozumu da 2-3 gün önce oldum. Kızım 2,5 aylık belki onu kucakladığım içim belki de olacağı vardı bilmiyorum kolum ağrıdı ama kızımı taşıyamayacak kadar değil. Bir de 1 gün halsizlik,kırgınlık yaptı.( Biontech vuruldum 2 dozu da )