Ben 40 ımda boyattım sonra 3 aylıkken açma boyama yaptırdım 2 saat bebişle ilgilenecek biri olsa yeter sütümde hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ama saçlarım aşırı dökülüyor ve kestirmek zorunda kaldım geçen hafta 😔 şuan 5 aylığız boyadan olsa dururdu şimdiye dökülmesi diye teselli ediyorum ama emziren çoğu anne yaşıyor bu dökülmeyi