Umay3840 Bebesim memeyi emzik niyetine kullanıyor dısarı cıkamyrm evde kafayı yicem 7/24 memede cok daraldım evde esımden Baska kimseyi görmyrm hıc yoktan emziğe alsrrrssm rahat ederm
erdeminannesi12 Umay3840 baştan almadıysa almaz 5 aydır uğraşıyorum emziği ağzına verdiğim gibi öğürüyo ama pekmezle deneyebilirsiniz bişey olmaz pekmezden bir iki çay kaşığı su verin sonra pekmez yakmasın
Merimexx Umay3840 3 ay uğraştım 3 aylıkken tutturdum emziği .hiç bir emziği almadı bibs kauçuk emzik denedim ilk başlarda alıp atıyordu ama birkaç gün icinde alıştı çok şükür sadece bibs kabul etti oglum
Deletedmom5455451 Bebeklerde galiba baştan almazsa almıyor lar denemek lazım 6 ayı geçmediğse pekmez ve ya başka tatlı vermeyin
Hellolo Canım benimki almadı hiç ben hep teklif ettim diliyle itledi veya öğürdü zorlamadım hiç sık sık teklif ettim itleyince bıraktım birkaç saat sonra tekrar öyle öyle alıştı ama sakın zorlama umarım alışır ☺️ Ben baya rahat ettim