Cheddar Merhaba anneler Corona testi pozitif çıkan bebişlere normal yapılan aşılarında aksama oluyor mu? 15 gün sonra 2 Yaş aşısı var. Erteleyecekler mi acaba merak ediyorum. İnşallah biraz erteleniyordur ya etkisi fazla olur diye korkuyorum ☹️
Laden Cheddar bilgim yok malesef üstte kalsın 🌺 bizim 2 yaş aşımızda hiçbir sorun olmamıştı. İnşallah sizinkide çok güzel geçer❤️
Eesay Cheddar bence erteleniyordur. 1 yaş aşısında şehir dışındaydık sağlık ocağı ı arayıp sormuştum 2 hafta kadar ertelemişti hemşire
SweetPaw Cheddar Covid nedeniyle özellikle bir erteleme olmuyor canım ama normal de aşıların rutin yapılma süreleri var en erken en geç şu tarihe kadar diye. O süreye kadar erteleyebilirsin ama hemşire ile konuşurak
Cheddar SweetPaw yarın arayacağım. 1 ay sonra falan geçmiş olsa içim rahat eder. Daha 15 günümüz var zaten 🙄
Omurunannesii Coviti bilmiyorum ama kızım 1 yaş aşısı öncesi gripti. İyileşsin öyle getirin dediler. 15 gün sonra gittik
Cheddar Omurunannesii evet onu soruyolar yakın zamanda hasta oldu mu diye. İnşallah sorunsuz atlatırız şu aşıyı 😪
SweetPaw Cheddar ozaman bir aya yakın bir süre geçmiş olur ya merak etme hemşire ona göre ayarlar zaten