Brcsnn 1.5 yaşında kızım var emziriyorum ama basimda sürekli uyuşma uyku hali ve sonrasında baş ağrısı oluyor nörolojiye gidemedim randevu vermiyorlar bu durumu yaşayan var mı acaba