Ashly90 3 ay 8 günlüğüz sadece kucakta gezerek emmeye başladı ne yapıcam bilmiyorum :( böyle olup sonradan düzelen var mı biberon mama takviyesi de başlattı dr .
ArasKusum1 Ashly90 benim oglumda dogdugundan beri öyleydi huy bu walla degismiyor suan 6 aylik olunca halen öyle gezerek emiyor:(
Sahidex Ashly90 Canım bizimki de 2 buçuk aylık aynı ayakta resmen koşa koşa emziriyorum oturunca emmiyo bas bas bagiriyo normal ama geçecek inşllah niye mama başla dedi doktor çocuğun mu doymuyo ki???
Ashly90 Sahidex inşallah geçer :( 3 ay kontrolünde kilo alımını düşük buldu dr . Biberondan mı yaptı dedim ama aizin biberon yok sanırım
Sahidex Ashly90 insallah canım inşllah ya he yok canım bizimki sadece anne sütü alıyor gelişimi de Iyi diyo çok şükür 😊