sevgisevgi merhabalar, biz dun yaptirdik ilk dozunu, aşı yeri 1 tl buyuklugunde kizardi ve şişlik olustu. bu şişlik nasil gecer, ayni durumu yasayan annelerimiz , sizin bebiklerde ates oldu mu,
mustafayamaninannesi sevgisevgi ateş yaptı geçen ay olduk şişlik ödemi zamanla dağılacak korkma 40 a kadar yükselebilir demişti dr ateşine
Eesay sevgisevgi 2 saat kadar 38 derece falan oldu ateşi sonra geçti. Şişlik için aşıdan hemen sonra biraz buz koyuyorum aşı yerine şişme olmuyor
Ozgdfn sevgisevgi aşı olalı bir ay olacak hala daha Cook hafif bir morluk ve minicik bir beze gibi var zamanla dağılacak sislik
Mrv-_- sevgisevgi şişlik kızarıklık morarma normal, bir şey yapmanıza gerek yok kendi kendine geçer.. çok ağrısı olursa soğuk kompres yapabilirsiniz. Bexsero iki gün kadar yüksek ateş yapabilir, doktorunuza danışarak 6 saatte bir ateşinin çok yükselmesini beklemeden ateş düşürücü kullanabilirsiniz.
sevgisevgi mustafayamaninannesi bizim atesimiz 37.1 oldu en fazla ama sislik olunca korktum biraz. tesekkur ederim yorumunuz icin 🧡
Ay05 mustafayamaninannesi merhaba aşıdan kızaran ve şişen her sıcak mıydı acaba? Bebeğimin bacağı soğuk aşı yeri sıcak kızarık ve şiş korkuyorum öyle görünce 😒
Ruzgarsmummy Bizim de sinek ısırığı gibi kızardı hafif şişti. Üç gün oldu yaptıralı. İştahsızlık huysuzluk söz konusu
sevgisevgi Mrv-_- tesekkur ederim ates olmadi bizde sadece sislik ve kizariklik var. o da düne nazaran biraz daha hafiflemis 🙏
mustafayamaninannesi Ay05 yani ısı farkı varmıydı aşı yerinde dikkat etmedim canım ama şiş ve kızarıklık normal zamanla dağıldı bizim hatta 4. Ay aşısındada kızardı içten şişti dr yapınca dağıtın pamukla demişti ama kıpırdıyor dağıtmadık bizde sonra dağıldı bi kaç güne
mustafayamaninannesi Ay05 yani bizde ateş yaptı akşamına ondan da anlamadık dr 40 a kadar çıkar demişti endişelenmeyin calpol verin demişti geçmiş olsun sizede inş ateşsiz atlatırsınız
Muhasebeciana sevgisevgi cok fazla ates olmamisti en fazla 37.4-5 civarlarinda seyredip durmustu ama asi sonrasi doktorumhz eve gider gitmez ates cikmasini beklemeden calpol verin cunku bu ates yapar demisti ates durumuna gore 4-6 saat arayla tekrarlayin cok yukselirse beklemeden getirin demisti sukur yukselmedk ama asiri asiri huysuzluk oldu ve sislik yaklasik 1 ay devam etti hergun kolonyali pamukla masaj yapmstim o bolgeye sonra kendiliginden kayboldu doktorumuzada sormustum endiselenmeyin zamanla gecicek demisti oylede oldu 2 dozundada