Merhaba ben 10 nüfuslu bi ailenin geliniyim..Görümcem eşini bırakıp geldi ve çoçuğuna ben bakıyorum o çalışıyor kaynanamın kaynası var başımda düşman başına bide 7 aylık bebeğim var onlar ve ev sorumluluğu derken hepten sinirlerim bozuluyor ve patlayacak yet arıyorum sürekli eşime söylüyorum ama ayrı eve geçeçek imkanımız da yok ne yapacağım bilmiyorum sizce ben mecbur muyum görğmcemin çocuğuna bakmaya ve bu kadar yükün altına girmeye