HayalAsel Kızlar ağda nasıl yapıyorsunuz sezeryan sonradi çok korkuyorum 😭dikiş izine dokunamaiyirum bile
Minikmucizemmmm66 HayalAsel ben doğum yapalı 2 ay 20 gün oldu dün denedim ilk defa agdayi aşağı taraflar da sıkıntı yok sezeryan yerine yapıştırıp çektim çok acıdı sadece yara izine yapma