Sahraligunler Çok istiyordum bebekten dolayı hazırlanamadim ablamla bırlikte hazırlanıyorduk bugün sonuçlar açıklandı kazanmış çok sevindim tabi ama kendim adıma da üzüldüm acaba seneye yine alım olur mu
Sahraligunler kucukprensinannesi Evet lisans mezunuyum ablam benim bolumumun iki yıllığıni okudu ben 4 yıllığıni