Minakanne canım bizde amerikaya gideceğiz vize başvurusunu yaptık. Şöyle söyleyeyim normalde geçen sene gidecektik pandemi vs nasip olmadı. Ben hiç istemiyordum geçen sene gitmek. Ama şu an istiyorum. Burdayken hep evdeyim zaten annemlere de çok sık gitmem. En azından amerikada çocuğumun eğitmi dili için iyi olur, bende kendimi geliştiririm diye düşünüyorum. Bir de hamileyim. Doğumu da orada yapacağım. 10 aylık bebemle tek başıma düşün 😂 2 bebeyle. Ama deli cesareti sanırım istiyorum. Daha 22 yaşındayım deneyimlemek istiyorum imkanım olan şeyleri. Bence sende iyi yönden düşün. Burda olup napacaksın. İllaki anne baba özlenir o ayrı ama çocukların için bir fırsat bence bu. Ve orda eşinle baş başasınız daha güzel bence kaynana maynana yok mis her gün gezersiniz amerika da. Hangi eyalete gideceksiniz? Biz Washington dc