Neler yapabiliriz ? Bebeğim 14 aylık. Ellerinden tutunca yürüyerek odaları öyle rahatça geziyo. Sıralaması var. Kanepeye çıkıyor. Yürüme arkadaşıyla çok hızlı olmasa da yürüyor. Tek eliyle tutunup diğer eliyle yerden uzanıp bir şey alıyor.Ama ellerini bırakınca dengede en fazla 3 sn duruyo ve adım atmak istemiyor bırakıyor kendini. Ne zaman yürür nasıl desteklemem lazım önerilerinize açığım🌸