Süt arttırmak için sağım yapanlar her emzirmeden sonra mı sağıyorsunuz ben 2 emzirmede sağım yapsam 3 emzirmede sütün dolmuyor emzirmede sıkıntı yaşıyorum. İlk sağımda gelenden çok çok azı geliyor bide 2 sağımda ben mi yanlış yapıyorum uygulayan varsa yardımcı olabilir mi?