Önceki postlardan da bildiginiz gibi çok kötü ite kaka giden bi evliligim var bugün yine bir tartışma oldu eşimle aramızda ve artık bende onun bana davrandığı gibi davranmak onu hiç yerine koymak deger vermemek istiyorum sadece kendime ve bebeğime değer vermek istiyorum kendim için ne yapacağımı nerden başlayacağımı bilmiyorum bütün tavsiyelere açığım