minikmelegimmmm Merhaba kızlar 6 gün önce normal doğum yaptım. Kız bebeğim var ve vajinasında idrar yaparken kan geliyor. Şehrin en iyi doktoruna gittik 10-15 gün kız bebekte hormonlardan dolayı normal dedi. Aynı durumu yaşayan var mı merak ettim
Ysmnnzr minikmelegimmmm hiç korkma normal bu durum aynısını biz de yaşadık bir hafta boyunca bazen bezinde kanlı akıntı vardı sonra geçti..Doktor da Korkulacak bir şey olmadığını anneden geçen hormonlardan kaynaklı olduğunu söyledi..Sağlıkla büyüt bebeğini 🙏🏻
minikmelegimmmm Deletedmom896 akıntı da var evet ama arada kanlı oluyor akıntı. Çocuk doktoruna gösterdik özel muayenesine gitrik normal dedi ama içim de rahat değil belki benzerini yaşayan vardır diye yazayım dedim 😐
Deletedmom896 minikmelegimmmm Yok yok çok normal canım geçer 1-2 güne hormonların bebeğe geçiriyor korkma bi zaman sonra memeleri de şişecek sakın sıkma oynama enfeksiyon kapar
minikmelegimmmm Deletedmom896 Evet memelerinde de dediğin gibi benzer durum var canım doktor da aynısını dedi oynamayın diye teşekkür ederim 🙏
minikmelegimmmm Ysmnnzr Cok sağ ol canım inşallah bizimki de geçer hemen 😍 bize de normal dedi ama işte anne yüreği dayanamıyor sağlıkla büyüsünler insallah 🙏💕
minikmelegimmmm queens teşekkür ederim canım bizim 6 gün oldu geçmedi inşallah bir an önce geçer bizim de 🙏💕