habireanne Bu ameliyatı olupta memnun kalan var mı? Ameliyat sonrası nasıl geçiyor beni neler bekliyor aydınlatacak olan birilerine ihtiyacım var.
Mira61 habireanne Allah yardımcınız olsun iğrenç bir ağrı doğumdan sonra yırtıldı benimde ameliyat oldum kurtuldum ameliyatı çok basit hiç korkma doktorum günde üç kere leğene ılık su koyup oturmamı istedi ve kremler verdi bepantol plus kullandım 1 ay sonra yaram kapandı geçmiş olsun
F-Betul habireanne Ben oldum, çatlağa bağlı ağrım kalmadı ama Amellyat yerim enfeksiyon kaptı şu an onunla uğraşıyorum. Çok geçmiş olsun illet bir hastalık.
habireanne Pozitifanne1 5 senedir çekiyorum bu illeti. Zaman zaman bayılacak seviyede ağrılarım oluyodu. En son dayanamadım gittim direk ameliyatliksin dedi doktor. Bu zamana kadar iyi dayanmissin dedi. Artık ameliyat olup kurtulmak istiyorum.