Kızlar bakınnya bılgım yok soruyorummmm
ıkı dıs cıktı alltan sımdı bıtane daha gelcek sanırım azı mı oluyor ust ne bılmıyom ama cok agrılımı gecer ıh ıh dıyıp duruyor her gun canım sıkılıyor napmam lazım yaaa dıslık verdıgımde sankı daha kotu oluuor her kasıdıgında