3 aylık bir bebek sabah 6-7 gibi uyanıyor gece 11-12’ye kadar uyumuyor. Uyumadığı süreçte sürekli mızmız sürekli ağlak öylece bırakıp birşey yapamıyorum hep kucağımda. Bırak sosyal hayatı tuvalete gidemiyorum bir lokma birşey hazırlayıp yiyemiyorum şu an bu postu bir saatte ancak yazabildim sabrım tükendi kafayı yemek üzereyim 😔