Ne zaman bitiyor bu illet. Bebekken de gene başkasında çok durmazdi ama 4 buçuk aydan beridir herkesi yabancıliyor. Dün kalabalık bı yere gittik . Millete bakıp bakıp çığlık çığlığa ağlıyor. Kimseye gitmiyor . Millet konuşmayı bırak bebeğe bakmıyor bile ki görürse baktiklarini ağlıyor hemde canı yanmiscasina 🙄🙄 herkes içerde ben başka odada bebeğimle oturuyorum. Ne zaman gecer bu annisler 🙄🙄🙄