Bebeğim grip oldu burun tıkanıklığı balgam vardı bi kaç gündür şimdide öksürük başladı doktora götürmedim burnunu açık tutmak ve bol beslemekten başka yapacak birşey yok demişti doktorumuz 1 ay önce hastalandığında, ama şimdi öksürmeye başlayınca acaba götürelim mi ilaç falan verirler mi bilemedim, çok şükür huzursuzluğu yok sadece uykusunda balgam rahatsız ederse uyuyamazsa huzursuzlanıyor😞