denizanasi3 Merhabalar teyzemin 1 yasında bebeği var kendisi şehir dışında yakından göremedim ama bebeğin elinde yanık gibi yaralar çıkmıs ve artıyormus, doktor antibiyotik krem ve ağrı kesici şurup vermiş fakat ne olduğunu bilmiyoruz. Başına gelen var mı
2papatya denizanasi3 ayyy kuzum 😭😭çok geçmiş olsun sanki yanmış da su toplamış gibi zona böyke değil ya bu başka bişey biliyorum canım ya bunu
denizanasi3 2papatya 2papatya cok sağolun insan bakamıyor bile yavrum nasıl dayanıyor bilmiyorum. Evet zona ya internetten baktım pek benzemiyor
Asyaipek Çok kötü olmuş ya nasıl dayanıyor yavrum onun acısına🥺inşallah ilerlemeden iyileşir kurtulur kuzum olmadı başka doktora özele cildiyyeye felan da götürsünler kurum acı çekmesin yavru🤲🏻
denizanasi3 Asyaipek çok sağolun 🥺 özel e gitmişler ama ilaç verip göndermiş, baska bir doktora göstermekte fayda var