-CinarinAnnesi- canım bebeğim 2 aylık doğum esnasında kapmışım virüsü yani bebeğim o zamanlar 1 günlüktü baş ağrısı, koku ve tat kaybı olunca test verdim pozitif çıktı ama emzirsidiğim için kesinlikle ilaç vermediler parolu bile çok zor durumda kalmadıkça içme dediler bol bol meyve sebze süt yoğurt, et tavuk yeki bütün vitaminleri al, ben doktora sordum bebeğimi nasıl muhafaza edicem diye bana o daha bakıma muhtaç Bi bebek mecbur temas halinde olacaksın ama korkma bebekleri etkilemiyo korona dedi gerçektende öyle hep bebeğimle temas halindeydim hiç hastalanmadı ateşi bile çıkmadı sadece emzirmediğim sürece çok yaklaşmıyodum öpüp koklamıyodum şükür hiç sıkıntısız atlattık. Bide kendine stres yapma ALLAHIN izniyle sende sıkıntısız Bi şekilde atlatırsın arkadaşımında 5 aylık felan bebeği vardı onada bulaştı onun bebeğide hiç etkilenmeden atlattılar. Rabbim şifa versin bebeğini seni ve aileni korusun, tez zamanda kurtulursunuz inşallah 🥰