Bebeğim 9 gün sonra 1 yaşına girecek. Son 1 haftadır özellikle geceleri uykusundan çığlık atar şekilde ağlayarak uyanıyor . Bu gündüz uykularında da olmaya başladı . Sanki canı yanıyormuş da o yüzden ağlıyormuş gibi . Kontrol ediyorum acaba diyorum bilmediğim bir yeri mi acıyor yok . Diş ağrısından mı yapıyor anlayamadım . Fikri olan yada başına gelmiş olan varsa yardımcı olabilir mi?