Volmine şuan çok şaşırdım yaa bu kadar yüksek faturayı görünce, klima cidden bu kadar etkiliyor mu. Almayı düşünüyorduk şuan vazgeçtim yani. 169tl gelmiş bu ay. Hemen hemen aynı civar gelir. Klima çalıştırmadığınız ay ne kadar geliyordu peki merak ettim