Kızlar kuzenim heralde hamile dün test yaptı çok silik çizgi çikti sonra bugün doktora kan verdi 10 çıktı doktorda bu değer iyi bir değer değil kimyasal gebelik olabilir pzt günü bidhaa gel demiş kuzenimin pembemsi kanaması var onuda söylemiş ama hiç birşey dememiş kadın sizce adetmi olcak yoksa hamile mi oda anlamadı ilk gebeliğinde 7 haftalikken düştü bebeği başına gelen varmı