Arkadaşlar geçen hafta salı sezeryan doğum yaptım bugün benim dikişlerimin kızımın da işitme testi ve sarılık testi vardı işitme testinden geçtik bin şükür ama sarılığı ten testi yaptılar 12.4 çıktı doktor kan tahlili yapınca yükseleceğini yatıracağını söyledi bende ilçeden gittiğim için bugün gidip sabaha kadar 1 saat arayla emzirip yaşadığım ilçede test yaptırıp düştüyse gitmeyeceğimi söyledim 12.4 yüksek mi bana akıl verin lütfen hastahaneye yatırmakta istemiyorum