UraSsmom Dilcem28 İyi çok şükür ama 13 aylıkken de 11400 dü ne almış ne vermiş doktoru iyi dedi boya verdi bide kilo alımı duruyo zaten belli bi aydan sonra sadece tombikliği gidiyo 😊