Hanımlar, merhaba. 14 aylık çok hareketli bir kızım var. 1 dk yerinde durmaz. Gel gelelim asıl problem kızım sürekli ısırıyor. Beni babasını herkesi yakaladığı yerden kopartırcasına ısırıyor. Tırnaklarını batırıyor. Kimse yaklaşamaz oldu bende dahil. Her tarafım mor içinde. Napıcam bilmiyorum. Kızdım olmadı görmezden geldim olmadı. Şaşırdım kaldım. Çocuğuma yaklaşamıyorum. Büyük küçük demeden ısırıp zarar veriyor. Tecrübesi olan anneler bir akıl verin bir yol gösterin lütfen.