Musaaras Merhaba! Arkadaşlar 15 aylık bir oglum var hala yürümüyor bir yerlerdn tutup yürüyor ama parmak uçlarında yürüyor çocukları böyle olup normal yürüyen var mı
Mavilii Musaaras benim Oğlum da parmak ucunda yürüyordu önceden. Ama şuan kendiliğinden bıraktı onu. Üzülmeyin düzelir zamanla
Wanderlust Musaaras yurutec kullananlarda goruluyor genelde onda hep parmak ucunda oldugundan yurumeyi oyle ogreniyor ve tekrar ediyor o yuzden yurutec onerilmiyor avrupada yasak. Zamanla duzelir
Hazalce Musaaras benim kızımda sıralarken elinden tutarken 2-3 ay öyle yürüdü ne zaman düz bastı o zaman yürümeye başladı bende endişelenmiştim ama korkmayın düzelir🤲
Hsrtgndz Musaaras Benim kızım ve yegenimde öyleydi bu yurutecten kaynaklanıyor bence çünkü ikiside yurutecten sonra böyle yaptı oğluma yürüteç hiç kullanmadim ve hep düz basar dizgun adım atar ama daha yürümüyor 11aylik