Sevgi1 Ya bebek için parfüm sıkmıyorm 1 aydır ama malum yaz da geliyor nasıl yapcaz siz parfüm kullanıyor musunuz birde cnm oje sürmek istiyor kendime o zararlı olur mu ?
Sevgi1 Bsrerkk evet rol on olabilir günlük ben bişi kullanmadım bı aydır bakımsızlıktan ölcem artık bisiler kullanim dedim
Sevgi1 Hacerr7 valla geçen eşim kusuk kokuyon dedi çok cnm sıkıldı 😬 bari parfüm bişi sıkım sabah banyo yaptım demin yine boynuma doğru kustu bebe 😱 böle işimiz var bari iki dedorsnt parfüm bişi neyse kullanim ben
Hacerr7 Sevgi1 😂😂😂😂 maalesef ona çözüm yok sende ona deki bu kusmuk kokusu popüler bir parfüm her gün kendime ondan sıkıyorum de oh missss 😂😂😂
Funnymom Sevgi1 benim de eşim aşırı pimpirikli bu arada. Sıkınca neden sıkıyorsun sıkmaman lazım dedi ve bunun için tartıştık 😁 en son çareyi doktora sormakta buldum ve de haklı çıktım 😉
Deletedmom47 Sevgi1 Parfüm kullanan insan değildim zaten çok nadir kullanırım emiyorsa bebek kokudan rahatsız olur .Maam veriyorsan bi nebze yine .
Funnymom Sevgi1 bebeğim 1 buçuk aylık olana kadar ben de kullanmadım. Sonrasında başladım, doktorumuza da danıştım, zararı olmaz dedi. Kullanabilirsiniz
Sevgi1 Funnymom iyi bari iki fiş Ztn abartılı parfüm sikan insan değilim ne bilim koklucak o da ya zararlı olmasin diye düşündüm
araskuzumm0918 Sevgi1 3,4ay kullanmadım baktım olmuyor dışarı çıkarken falan kullanıyorum ger duştan sonra roll on mutlaja kullanıyorum ona ragmen o iğrenç kokum gitmiyor ,doğumdan önce bir gram kokmazdım çok rahatsız edici
Sevgi1 araskuzumm0918 çocuğu kaldır zıplat hoplat tetliyoruz önceden daha rahattık ondan terlemiyorduk o kadar heralde 😬😬
Annesinin1tanesi Ben parfümü ilk 3 ay kullanmadm neden bilmiyorum ama en sevdğim parfmler bile ağır gelmye başlamştı hamileklte hiçbişeyden tisknmedm doğmdan snra parfmden tiskndim onun yrne kokulu duş jelleri kullanıyordm yada bol yumuşatıcı katıyordum yıkarken 😌ama 3 ay geçtikten snra düzeldi koku hassasiyetm 😌 oje vazgeçlmezm bi doğma girdiğimde silmiştim onun harcnde ojesiz gezemem 🥰
Sevgi1 Annesinin1tanesi ben seviyorum parfümü de bebek sevmez diye seyaptim 😬🙄ojeyi Dr diğer odada surdum demin kuruttum öle geldim kokmasin diye
Funnymom Sevgi1 ben de az sıkıyorum ama bu konuyu özellikle sordum doktora dediğim gibi. İçiniz rahat olsun
Annesinin1tanesi Sevgi1 Mesela ben çok sıkmıyorum belki rahatsz olur bunalr die düşünüyorum. Ojeyide genellkle uyduğnda yada gece yatmadan önce sürüyorum 😌
Annesinin1tanesi Ben parfümü ilk 3 ay kullanmadm neden bilmiyorum ama en sevdğim parfmler bile ağır gelmye başlamştı hamileklte hiçbişeyden tisknmedm doğmdan snra parfmden tiskndim onun yrne kokulu duş jelleri kullanıyordm yada bol yumuşatıcı katıyordum yıkarken 😌ama 3 ay geçtikten snra düzeldi koku hassasiyetm 😌 oje vazgeçlmezm bi doğma girdiğimde silmiştim onun harcnde ojesiz gezemem 🥰
Happybaby2 Sevgi1 ben migrenim olduğu için parfüm kullanamıyorum roll on kullanabiliyorum oje zaten olmaz tesettürlüyüm
melek_42 Sevgi1 bende oje sürmüyorum memeyi tutarken burnuna kokar da tiskinir diye sadece bir yere giderken sürüyorum