Kızlar 19 aylık bebeğim 1 haftadır ishal tahlilleri hep temiz çıktı toz ve probiyotik kullandık yine geçmedi günde neredeyse 14 kez yapıyor aşırı fazla pişik oldu doktor geçer yapılacak birşey yok dedi ama geçmiyor hiç bir şekilde pişik için krem kullanıyorum başınıza böyle bir durum gelen var mı nasıl geçti iştahsız birşeyde yemiyor