Kızlar bebeğim 46 günlük 1 haftadan fazla oldu sıkınıyo sıkınıyo bi türlü yapamıyor yapınca da afedersiniz su gibi zorla yapıyor ne yapacağımı şaşırdım. Bekliyorum kendisi yapsın diye ama yapamıyor ağlıyo sürekli öyle olunca bende kulak çöpünü zeytinyağına batırıp arkadan sokuyorum öyle çıkarabiliyor ama bi yandan yapmak istemiyorum bağırsak tembelliği olur diye var mı bi tavsiyesi olan?