prensler_-_ Kızlar bebeğimin doğduğunda çok gür olmasada saçları vardı kafasını kaplamıştı orta uzunlukta idi şuan 5 aylık ve hepsi dökülüyor neden böyle kel kaldı yavrum ne zaman geri cikar yoksa doktora mi gitmeliyim
Tobby19 prensler_-_ benim bebeğimde öyle, aşırı saçlıydı, şuan aşırı kelleşme yolunda gidiyor 😬 ama normal bir durum, bebek saçları dökülüp minik bir insan olma yolunda ilerliyorlar işte😊
gulsnmstf prensler_-_ her bebek sac dokuyo yenısı cıkıyo bnce kaZıyın onları yenısı cıkımca yıne gurlesır 😄