Amineipek bende şuan diyetteyim hatta 1 haftadır diyetteyim kahvaltıda reçel çikolata vb. şeyleri yemiyorum kızartmayi da tamamen çıkardım klasik diyet kahvaltı
diğer öğünler içinde porsiyon küçülttüm 2.5 veya 3 litre su içiyorum yatmadan önce 1 bardak yarim yağlı süt sabah da ac karna1 bardak ılık limonlu su ve tarçınlı kahve içip 15 dakika yürüyüş yapıyorum sonra kahvaltıdan yarim saat sonra 45 dakika yürüyüş 15 dakika leslie atlayabildgm kadar ip atlyrm ara ögünlerde meyve tüketiyorum dengeli şekilde tabiki kahve yanında da kuru kayısı yiyorum
kimisine göre az ama bana göre iyi 1 haftada 2 kilo verdim