Eşim benle evli olduğu halde askerdeyken azar uygulamasını indirip bir kızla tanışmış 10 gün kadar mesajlaşıp görüntülü konuşmuşlar ama hiç buluşmamışlar. 10 günün sonunda ben kendim yakaladım yoksa söylemiyicekti. Benden çok özür diledi, onu bırakmamam için çok yalvardı.Ama ben hala aklıma geldikçe çok üzülüyorum. Ben mi büyütüyorum olayı bilmiyorum. Kendide yaptığından cok pişman ama bilemiyorum yinede. Önceden de ben öyle şeyler yapmam diyordu ve bu olay yaşandı. Şimdide çocuğumuz oldu ve ben sana o olaydan sonra söz verdim vs diyor ama ben eşime güvensemde hala içimde bir korkuyla yaşıyorum. Çünkü önceden de güveniyordum. Boşa çıktı.