aysgog Kizlar tam ek gıdaya başlamıştık bebeğim herşeyi yedi sevdi çok hoşuma gidiyordu.Diş çıkarmaya başladık ağzını bile açmıyor bu geçici değil mi tekrar iştahı yerine gelirmi 😔😔