Anneler, kızım 3.5 aylık sadece mama ile besleniyor. Sma optipro içiyor ama eşime işi dolayısıyla hediye mama gelmiş Holle marka. Gayet güzel bir mama araştırdım ama kızıma ondan versem bir paket mama değişikliği olumsuz bir yönden etkiler mi? Arada başka mama verdiğiniz oldu mu hiç?