Kızlar bebegımden hırıltı gelıyordu doktora gıttık o gun hava cok sıcaktı bende bılmeyek cok kalın gıydırmıstım cıkmadan once ateşinıde olctum 36ydı alından olcuyoruz doktorda kulaktan olctu 38 cıktı ve bunun sıcaktan oldugunu soledım doktorda bellı bı ısıdan sonra yukselmez ates dedı be kadara dogru bılmıyorum hırıltı içinde ventolın ve carolın verdı ama carolını 2 kez yapıyoruz onu yaptıgımızda kusuyor sızce devam etmelımıyım ventolın de astımlar ıcınmıs benım bebegım zaten ılk gun kullandık azaldı carsambaya kadar devam edın dedı doktor etmekte ıstemıyorum acıkcası napmalıyom suzce kullanan varmı