Eliffffffffffff Bebeğim için yeni yeni yemeklerinde kıyma kullanmaya başlayacam. Ziyan olsun istemiyorum. Tek yemeklik küçük küçük neyin içine koyabilirim? Buzdolabı poşetinin içine koysam bir sürü buzdolabı poşeti oluyor küçük küçük. Daha pratik bir şey yok mu?
Koala06 Eliffffffffffff Buz koyduğumuz kalıbın içine koy canım poşetlerle uğraşma🤗 Donduktan sonra poşetlersin
Splash-Splash-Love Eliffffffffffff Üstlerini kesip düzgün durmasını sağlayabilirsiniz. Ya da her seferinde kasaptan az az alabilirsiniz.
Cns_28 Eliffffffffffff ben küçük tek porsiyonluk yapıp elimle yassı yapıyorum, daha sonra bir bızdolabı poşetinin içine yanyana sıralıyorum. Zaten küçük olduğu için bir buzdolabı poşetine 5 tane falan sığıyo rahat 🌸
Pinkbery Eliffffffffffff buzdolabı poşetine baglayarak koyuyorum ben. Kucuk koyunca 3-4 tane alıyor.bir top koyup baglayıp sonra iki üç gibi. Yada kıymayı aldıgım kaba kucuk yapıp yanyana koyuyorum
Tgbkzn Plastik saklama kabına yuvarlak yapıp yapıp yan yana koyarak koyabilirsin eğer fazla gelirse bi sıranın üstüne poşet koy geri kalanı üstüne sırala ben öyle yapıyorum
Zamanlagelen Eliffffffffffff büyük boy buzdolabı poşetine dibinden başlayarak bır top yanı bebegınızın yıyecegı kadar koydunuz dıyelım sonra hemen oraya Bı düğüm atın tekrar düğüm attığınız yerın bıtımıne bır daha bır top seklinde kıyma koyun tekrar düğüm atin böyle 3 4 yemeklik kıymayı tek buzdolabı poşetine sığdırabilirsiniz kullanacağınız zamanda düğüm yerinden kesıp o parçayı alırsınız dıgerlerı çözülmeden durur yine 🙂 inşallah anlatabilmişimdir afiyet olsun kuzunuza🙂
BeyzaLivaLeyla Eliffffffffffff elimde yemeklik olarak yuvarlayıp tepsiye yağlı kağıt serip öyle donduruyorum tam donduğu vakit misket şeklinde buz dolabı poşetine koyuyorum kullanacağım zaman bir tane 2 tane alıyorum ayrılması kolay oluyor
Evooiboo Eliffffffffffff buzdolabı poşetine koyup poşetin üstünden oklavayla düzleyip elimle porsiyonluk şekillendiriyorum yapacagım zaman hemen kırıp bi parça atıyorum yemeğe
Deletedmom_29 Eliffffffffffff ben kullanacağım kadar kıymayı bölüp bir tepsiye dizmistim o şekilde dondurup, tek bir kabın içine koydum. Poşete de koyulabilir. Alıp alıp kullanıyorum icinden. Bazen üç parça alıp köfte yapıyorum bazen bir parça alıp yemeklerine ekliyorum 🌸
Tatlim Eliffffffffffff ben buzdolabı poşetine koyup onu güzelce inceltip dikdörtgen haline getiriyorum. Sonra bıçağın sırtiyla porsiyonluk ayırıp buzdolabına üst üste diziyorum. Çıkarıp kırıp kullanıyorum
nneslihan Eliffffffffffff parçalara bölüp yuvarlayıp buzdolabı poşetine koyuyorum. Her koyduğumu bağlayıp üstüne 2. Kıymayı koyuyorum. bazılar 2 sıra, bazıları 3 sıra oluyor
Seyma-2436 Eliffffffffffff Tek buzdolabı poşetine koy incecik yay sonra onlara kesici olmayan bir şeyle iz ver tek yemeklik kadar at donsun teker teker alırsın.