Kızlar Perşembe günü akşam suni sancı 10 saat çektim .Lakin rahmim 5 cm ileri gidemeyince mecburi sezeryan oldum.Dün evimize geldik mama ile besliyorum mecbur sütüm yok mamadan önce mememi veriyorum ama gram yok boş boş😔duş aldım yemeklerime dikkat ediyorum bol bol su tüketiyorum dinlenmeye çalışıyorum morelim bozuluyor ağlak bir kadın oldum😏 Belimi doğrultamayorum kalkmakda zorluk çekiyorum elim ayağım yok gibi hissediyorum ne yapıcam bilemiyorum çok zor bir durummuş ben onu anladım Rabbime şükür ediyorum bebeğim iyi diye lakin süt hali beni yıpratıyor🥺