Merhabalar arkadaşlar . kullandığım demir ilacı ile ilgili yzmak istedim çünkü çok memnun kaldım.
oğlum 1,5 yaşında bundan 2 ay önce genel kontrol amaçlı doktora gittik. iştahı öyle çok olan bir çocuk değildi oldum olası zaten. cilt rengi de beyaz olduğu için çok dikkatimi çekmemişti kansızlık olabileceği . doktorun istediği testlerde demir depoları baya boş anemisi olduğunu söyleyince çok şaşırdım. çünkü sağlıklı olduğuna inanıyordum. doktorumuz Sevimç tugay fermix şurup önerdi +2 değerlikli bir demir ilacı olduğu için emilimi çok daha iyiymiş. ilacımızı düzenli bir şekilde kullanmaya başladık. her gün 5 milim meyve suyuna katıp verdim ilacın tadı zaten güzel. anne olarak tadına önce ben baktım :). hiç zorlanmadan her gün içti oğlum. doktorumuz 3 ay kullanmamızı önerdi. Ama ben 2 ay bile olmadan ne kadar değişiklik olduğunu gözlerimle görmeye başladım . kırmızılaşan yanaklar, açılan bir iştah vardı karşımda nasıl fark etmem. 2. ayın sonunda tekrar kontrole gittik. demir depoları dolmuş anemisi kaybolmuş yavrumun. annelere önerim doktorunuza demir eksikliği için fermix şurubu sormanız. içirmesi de çok kolay değerleri yükseltmesi de çok iyi ben çok memnun kaldım. Doktorum Sevinç tugaya da teşekkürler .