Mucize-1 Doğduğundan beri hem mama hem meme ile besledim ama bu iki gündür çok iştahsız ne memeyi adam gibi emiyo nede biberonu aslında karnı aç bunun farkındayım ama anlamadım uyuma da uyumuyor eskisi gibi kafayı yemek üzereyim kızlar
Nurella______ Mucize-1 Merhaba 2. Ay aşını oldu mu? 2. Ay aşısı iştahsızlık yapmıştı oğlumda belki ondan kaynaklı olabilir. Tabii yinede doktorunuza danışın bu durumu.
GulsenOzkan Mucize-1 Bizde ikinci aşısını bir hafta önce oldu ama öyle bir problem olmadı çok şükür genelde benim bebeğim gazı olduğu zaman öyle oluyor masaj yapıyorum bebeğime gazı da geçiyor iştahsızlığı da
Nurella______ Mucize-1 tabii ki düzeldi çok şükür haftaya 4. Ay aşısı var bakalım onda neler olacak 🤦♀️☺️