SemaaAcc Kızlar dün geceden beri göğsüm ağrıyor zonkluyor böyle sanki biyere carpmisimda çürümüş gbi emzirirken bile çok canım acıyor bugünde şişti emziriyorm ama yinede şişlik inmiyor nedni bilen varmı başına gelen veya
Brcn4343 SemaaAcc benım de olmuştu süt çekmiştir bir seyi görup de yemedıgınde oluyomus fark etmesen bıle. 2 gün sonra gectı
S-2611 SemaaAcc 2 gün önce bende yaşadım nişasta Buğday beyaz nişastayı su ile kardı annem memeye sürdüm 1 saat beklerim sonra sıcak suda masaj yaptım sonra bal sürdüm bebeğimi biraz fazlaca emzirerek tıkanıklığı açtım hemen indi çok şükür
elifineylulu SemaaAcc Bir şeyi canin istedi de yemediysen ondan olur canım aklına gelen birşey varsa temin edip yemeyi dene anında geçiyor
SemaaAcc Brcn4343 canım biseyde istemedi aslında dün gece oldu ya bı ağrı grdi hafifti sabah daha kötü olfu şuan çok daha kötü ağrıyor ve şişti yani canım çok yanıyor
S-2611 SemaaAcc mastit dedi doktor süt kanaları tıkanmış bol bol emzir dedi olmazsa kadın doğum git onlar pompa ile cekiyorlar dedi ilaçlar iyi geldi birde nişasta bal yaptım sıcak duşta masaj geçti çok şükür