Selam kızlar bebeğim 25 günlük her gün yıkıyorum çocuk rahatlıyor emzirip öğlen uykusu kısmına geçiyoruz 😊 benim merak ettiğim şey bebisleriniz duş sonrası kaç saat uyuyor acaba benimki 2 saat oldu şuan uyuyalı arada aldım kısa da olsa 2 kez emzirdim. Sarılık geçirdiğimiz ve o dönemde sık sık uyandirdigim için uyuması hala bana kötüymüş gibi geliyor ikide bir didikliyorum çocuğu 🤣😍 içimin rahatlaması lazım biliyorum fazla evham yapıyorum ama elimde değil 🤭🤭