Minik1bey Arkadaşlar bugün aşımızı olduk. Ama merak ediyorum bu aşı sonrasında bizi neler bekliyor ? Huysuzluk ateş vs çok oluyor mu ? 3 gün duş aldırmayın dedi kızarıklık şişlik olabilir ellemeyin dedi bakalım bizi neler bekliyor 🤗🤍
Mom987 Minik1bey Biraz zor bir asi huzursuzluk yapabilir her bebekte ates yapmıyor 2 gün cikmazsa 3. gun atesi cikmaz.
Znrysf Minik1bey bizde ateş olmadı 🙏🏼 Biraz huysuzlandı o kadar normalde cok sakin minnoşum biraz mızmızlandı
lavinya-lavanta21 Minik1bey doğrudur bizde 4. Ay aşımızı dün olduk çok şükür şuanda kadar ateş olmadı inşallah hiç olmaz
Mervederen Biz de uyku ve ateş yapmıştı calpol vermiştim ateşi hafif çıktıgında onun dışında uyumayan bebegim iki gün boyunca halsiz düşüp uyumuştu
lavinya-lavanta21 Minik1bey koluna yapılan aşı 1 ay sonra şişlik morluk kabuklanma yapacak sakın dokunmayın oraya o aşının etki ettiği anlam ifade ediyor 😌 sonra bir süre sonra kendiliğinden geçecektir