Sedabysl Mama verme şimdilik canım. Çünkü gitgide kabız olacak o çocuk. Bende başta verdim kabizdan hastanelik olduk biz. Emin ol Rabbim öyle bir yaratmış ki emzirdikce sütun artacak hazır bebeğinde memeyi kabul ediyorken hiç bırakma. Hem mama masraf ben 6. Ayıma kadar emzirdim sadece o da sigara kullanan birisiydim ve sütum hep azdı fakat bebeğim normalden daha fazla kilo alıyordu hep. Yani yetiyormus. Sık sık emziriyordum ben. Zaten o büyüdükçe 3-4 saatte bir emmek istiyor artık. O yüzden zamanla kolaylaştı da işim. Şimdi ise yine meme+ ek gıdayla ilerliyoruz gayette rahat gidiyor. Ek gıdayla birlikte zaten acayip rahat ediyor anne.