İnanılmaz derecede bacak ağrım olmuştu ilk kramp şeklinde başlayan sonra basamayacak duruma gelen. Doktora gittim emzirmeden kaynaklı kalça kemiğimde ödem oluşmuş. Çoğunlukla geçiyor dedi ve geçti 20 gün sonunda. Geçmeseydi kalsiyum ve d vitamini vercekti