Oglum 2 yasinda artık memeden ayırmak istiyorum. Cok bunaltıyor saatlerce emmek istiyor memeylw uykuya dalıyor. Gece saat başı uyanıp emmek istiyorum vermeyince agliyor. Birden mi keseyim yoksa azaltarak mi sizce sizler nasıl yaptınız. Evde ikimiz olunca hep memede. Ama başkasının evinde hiç istemiyor.lutfeb akıl verin.