Herkese merhabalar dün gece bir başlık açmıştım ama çok kişiye ulaşamadım malesef yinelemek istedim anneler iki ay öncesinde sütüm azalarak kesildi tamamen malesef dünde bir tanıdığımla görüştüm kendisi hormonların henüz yeni uğraşırsan gelebilir tekrar üstünden çok bişe geçmemiş dedi ucunu sıktığım zaman göğsümün sarımsı toplu iğne ucu kadar bi sıvı çıkıyor hala sağdığımda hiç bişe gelmiyor ama bir çay kaşığı bile gelmiyor ama o tanıdığım bana umut verdi açıkcası dünkü başlıklada sadece bir arkadaşımız ilgilendi yorum attı olumlu konuştu tekrar sormak istiyorum sizce kesilen süt iki ay sonrasında gelebilirmi cidden de sağıyorum iki üç saate bir açıkcası dün sağdım gece yattım sabah göğüslerim sanki doluymuş gibi ağrıyarak uyandım ama sağdığımda yine bişe yoktu çevrenizden örneğini gördünüzmü duydunuz mu hiç herkes bir iki gün içerisinde bile getiremiyor sütü benimki iki ay sonra gelebilirmi cidden ya 😔🙏