Bsrakmnhsn Kızlar merhaba rotariks aşısı yaptıranlar var mı aranız da ben kendim yapıcam da kusma ihtimali var dediler. Yapanlar arasında kusan bebekler var mı? Kusmaması için ne yapmalıyım.
Esra7834 Bsrakmnhsn sağlık ocağında yaptırdım iki saat sonra kustu ama hemşire normal dedi. Ayrıca dudağının kenarından yutmasını sağlamak icin yavaş yavaş sıktı damlayı.
limonlukarpuzzz Bsrakmnhsn kendiniz neden acaba ? Canli aşi ve anlik bir reaksiyon gösterse evde ne gibi bir müdahalede bulunabileceksiniz acaba ?
Bsrakmnhsn limonlukarpuzzz sağlık ocağına sordum kendiniz yapabilirsiniz açıp içiriyorsunuz dedi az evvel yaptım çok şükür hiç bi sıkıntı olmadı
Aselipekveannesi Bsrakmnhsn ben yaptirmadim ama ac karnina veriyorsunuz kusmaz o zaman birde cay kasigi ile yavas yavas verin basini elini hareket ettirmeyin
monalissa Bsrakmnhsn hastane doktorumuz yaptı baya baya iştahlı bir şekilde emdi bebeğim, sonrasında da kusma olmadı